EL PERIODICO ESCUELA Y LA REPETICIÓN



Escuela 3892

Gracias a un viejo amigo, me he enterado de que Lola Garcia Ajofrín ha escrito un iteresante artículo en el Periódico ESCUELA, sobre un tema que siempre me ha interesado. Ha tenido además el buen criterio de leer el informe sobre la repetición que publicamos en el ISEI-IVEI en el 2009. (http://www.isei-ivei.net/cast/pub/Repeticiones_cas.pdf)

Además ha tenido la amabilidad de acercarse por este blog y leer mi post https://josusierra.wordpress.com/2010/12/20/la-repeticion-uno-de-los-grandes-problemas-de-nuestro-sistema-educativo/

3 thoughts on “EL PERIODICO ESCUELA Y LA REPETICIÓN

  1. Errepikatzea ikasleentzat mehatxu bezala erabiltzen bada, akuilu bezala, agian akuilu eragingarri izan daiteke. Baina mehatxua zena zigor bihurtzen denean, mehatxua gauzatzen denean, guztion kalterako izaten dela iruditzen zait. Lehen eta behin ikaslearentzat berarentzat, baina ingurukoentzat ere bai.

    Errepikatzen dutenek, batez ere bigarren hezkuntzan, motibazio faltagatik, “nahikoa lan” egin ez zutelako-eta izaten da. Horientzat sistemak eskaintzen duen errezetetako bat, lehengo guraso batzuena: “si no quieres taza: taza y media”.

    Katilukada nahi izan ez zuen hark bigarren katilukada ere ez duela gehiegi aprobetxatuko pentsatzeko, ikerketa gehiago behar badira, egin daitezela.

    Baina gakoa alternatibak imajinatzean dago. Zer egin sistemaren barruan, derrigorrezko eskolaldian, jokoz kanpo dauden ikasleekin? Debatea behar da baina batez ere honetarako, errepikatzearen ordez ea zer asma daitekeen ebazteko.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s