EL PERIODICO ESCUELA Y LA REPETICIÓN



Escuela 3892

Gracias a un viejo amigo, me he enterado de que Lola Garcia Ajofrín ha escrito un iteresante artículo en el Periódico ESCUELA, sobre un tema que siempre me ha interesado. Ha tenido además el buen criterio de leer el informe sobre la repetición que publicamos en el ISEI-IVEI en el 2009. (http://www.isei-ivei.net/cast/pub/Repeticiones_cas.pdf)

Además ha tenido la amabilidad de acercarse por este blog y leer mi post https://josusierra.wordpress.com/2010/12/20/la-repeticion-uno-de-los-grandes-problemas-de-nuestro-sistema-educativo/

Anuncios

3 comentarios sobre “EL PERIODICO ESCUELA Y LA REPETICIÓN

  1. Errepikatzea ikasleentzat mehatxu bezala erabiltzen bada, akuilu bezala, agian akuilu eragingarri izan daiteke. Baina mehatxua zena zigor bihurtzen denean, mehatxua gauzatzen denean, guztion kalterako izaten dela iruditzen zait. Lehen eta behin ikaslearentzat berarentzat, baina ingurukoentzat ere bai.

    Errepikatzen dutenek, batez ere bigarren hezkuntzan, motibazio faltagatik, “nahikoa lan” egin ez zutelako-eta izaten da. Horientzat sistemak eskaintzen duen errezetetako bat, lehengo guraso batzuena: “si no quieres taza: taza y media”.

    Katilukada nahi izan ez zuen hark bigarren katilukada ere ez duela gehiegi aprobetxatuko pentsatzeko, ikerketa gehiago behar badira, egin daitezela.

    Baina gakoa alternatibak imajinatzean dago. Zer egin sistemaren barruan, derrigorrezko eskolaldian, jokoz kanpo dauden ikasleekin? Debatea behar da baina batez ere honetarako, errepikatzearen ordez ea zer asma daitekeen ebazteko.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s